czwartek, 19 czerwca 2014

002.On zakochany był jej radością.

 Witajcie słonka. Wiem, wiem... mam cudny szablon! Autorką jest © Yassmine. Taki wakacyjny i ile miałam linków do dyspozycji, matko kochana! Zalinkowałam wszystko co mogłam haha! Wybaczcie mi to.  Po lewej możecie zobaczyć moją twarz (przepraszam za to z góry), także moje szalone tagi z tumblra. Zaś obok obrazka to już macie kompletnie wszystko, twittery, tumblry i inne moje internety. W dolnej nawigacji nieco bardziej precyzyjnie dowiecie się co słucham i oglądam... wiem to przecież takie interesujące!  Niektóre linki nie działają, bo muszę zrobić dla nich strony, to pewnie niedługo :) W ogóle co u was? Tak mało od was słyszę... jakby nikt nie pisał i wszyscy odeszli. Mam nadzieję, że we wakacje to się zmieni? Pewnie jesteście zajęci sesją, lub już korzystacie z wakacji. Ja dopiero co zakończyłam praktyki w biurze podróży. 
Zaledwie sześć dni, z czego zawsze mogłam wyjść wcześniej. Powiem wam, że już dawno się tak nie wynudziłam, ale wolałam to niż jakieś stresowanie się przez dziwne polecenia. Musiałam jedynie odbierać telefony, stawiać pieczątki, oklejać katalogi i zmieniać oferty last minute, które są wywieszane na oknie. Teraz w poniedziałek czeka mnie ostatni i najgorszy egzamin z gramatyki opisowej, który zdać muszę. Potem praca sezonowa i mam nadzieję, że chociaż dwa tygodnie wakacji, ale kto to tam wie. Pewnie nim się zorientuję już będzie czas by się pakować na wyjazd na wymianę. Szczerze przyznam, mogłabym nawet jutro jechać! W przyszłym tygodniu dowiem się więcej szczegółów, bo mamy mieć spotkanie z koordynatorką. Ach! Kończąc już to wam powiem, że skończyłam trzeci sezon Gry o Tron... co mnie podkusiło, by to oglądać? Nie, no owszem to świetny serial z mega obsadą... ale ta śmierć, cholerna śmierć. No bo do kogo mogłam się od razu przywiązać jak nie do Starków? Pewnie po egzaminie na raz połknę sezon czwarty, a potem będę czekać (nie)cierpliwie na nowy sezon, a to za rok... holy moly znów się wpieprzyłam w nowy serial. Piszcie posty... bo samotnie mi bez waszych opowiadań czy notek. xoxo

✌ Tytuł postu: 002.On Zakochany był jej radością/Enej - Lili
✌ Animacja z bloga © mylovewithdamon


3 komentarze:

  1. Jejciu, prześliczny wygląd! I tle linków :) z mojej wrodzonej ciekawości zajrzałam we wszystkie, potem do głowy przyszło mi pytanie, jak Ty na to wszystko znajdujesz czas? Też chciałabym móc tyle obejrzeć seriali... Po za tym ciekawy tumblr i ślicznie wyszłaś na swoim zdjęciu, od razu widać, że pisarka :)
    Gra o tron? Dużo o tym słyszałam, ale ja raczej przymierzam się do książki niż serialu, podobno autor ma okrutną tendencje do uśmiercania swoich postaci i w ogóle świetna akcja.
    Już wtorek, mam więc nadzieje, że świetnie poszedł Ci ostatni egzamin. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest bombowy! :) Praktyki widzę nudne, ale ważne że odrobione, to się liczy, chociaż praca w biurze podróży wydaje się być ciekawa, ale to pewnie tylko pozory.
    Wymiana! Ajć, to będzie ciekawe doświadczenie, już czekam na relację z niej.
    Egzamin mam nadzieje zdany i pochwalisz się piękna piątką ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No czego jak czego, ale ilości linków szablonowi ująć nie można, idealny dla Ciebie, no i jak mówisz, wakacyjnie. Co do GOT ja utknęłam na pierwszym sezonie, w dużej mierze przez internet... i nie mogę się zmobilizować, żeby do niego wrócić. TF i TO nadal nie skończyłam. *głową w mur*

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine