środa, 14 maja 2014

001. Hey, força força come and sing with me!

© these-times-shall-pass.tumblr.com

No witam. Nathaline nareszcie zdecydowała się na typowo personalny blog! Od dawna taki chciałam, nie wiem co prawda czy go zaraz nie porzucę, bo zawsze może brakować czasu, ale ważne jest tu i teraz.
Nadszedł maj, okrutny okres dla każdego studenta, nawet takiego z takimi jak moje totalnie lajtowymi studiami. Jak na razie wydaje się, że mam wszystko pod kontrolą, wszystkie mid-termy zaliczone, nie przewiduję większych problemów, jako że zaliczyłam cholerne conditionals (tryby warunkowe w języku angielskim zmiksowane przez naszą panią magister) oraz mid-term z gramatyki kontrastywnej, tych dwóch bałam się straszliwie. Teraz przeraża mnie jedynie gramatyka opisowa i egzamin czerwcowy.  Z drugiej strony jakie to cudowne, że wakacje za pasem! Nie żebym tak się przemęczała szkołą. W tym semestrze to moje chodzenie na zajęcia było rzadkie, ale niech nikt mi się nie dziwi. Pamiętam jak na I roku albo w zeszłym semestrze, martwiłam się jak miałam te dopuszczalne dwie nieobecności, a niektórzy potrafili się właśnie dwa razy to na zajęciach się pojawić i dostawali podpis tak samo jak ja! 
Moja mama zapisała mnie już do pracy sezonowej w zakładzie, która polega na wkładaniu ogórków do słoików. Desperacko potrzebuję pieniędzy. Na koniec września wyjeżdżam za granicę na wymianę studencką, na cały semestr. W związku z tym, muszę mieć pieniądze, co już nie wspomnę, że należy podwoić pojemność mojej szafy i to obowiązkowo! We wakacje będę musiała wstawać o czwartej nad ranem.... będzie ciężko, ale jak wyjdę tysiak na miesiąc przy swojej pierwszej w życiu pracy, to dam radę.
Nie dość, że zimny ten maj... (śpię w swetrze i skarpetkach) to jakoś ciągle boli mnie głowa. A nie robię nic, więc tym gorzej to znoszę (ach ciężkie życie księżniczki). 
Seriale! Natalia prawie że nie napisała w swoim pierwszym poście na swoim personalnym blogu o swojej największej pasji. No więc finał The Originals? SPOILER: Och, zrezygnowałam z tego serialu, kiedy Claire Holt opuściła obsadę, ponieważ jej postać - Rebekah była moją ulubioną, i za bardzo mnie to zabolało. Ale wychodzi na to, że finał zrobili świetny, z tego co widziałam na tumblrze. Bex będzie wychowywać małą Hope - córeczkę Klausa, i ta scena kiedy brat oddaje swojej siostrze swoje dziecko... no feelsy moje eksplodowały! Stąd zastanawiam się, czy by nie wrócić do tego?
Uprzedzam, że mogę z każdym rozmawiać na temat Iana, Niny... Paula... bo to świetni aktorzy, ale broń boże by ktoś poruszył przy mnie temat tego okrutnie beznadziejnego serialu, w którym ta trójka występuje i jak najbardziej marnuje swój talent!
Zamierzam wziąć się za Once Upon A Time, kiedy ten serial miał swoją premierę, oglądałam bodajże do 7 odc i potem przestałam. Tumblr co tydzień mnie zasypywał gifami z tego bajkowego serialu i tak jakoś wreszcie się zdecydowałam. Oprócz tego mam nadzieję dojrzeć do końca drugi sezon The Mindy Project, jak szukacie zabawnego serialu o niezwykle upartej, doprowadzającej do płaczu ze śmiechu, świetnie wykreowanej kobiecie, która szuka to oczywiście tego jedynego, ale po drodze upaja się życiem poprzez jedzenie, ciuchy i czas z przyjaciółmi, oraz ciągle pogrążanie w marzeniach, to ten serial jest dla was!
W czerwcu pewnie dam post podsumowujący nowości sezonu 2013/2014. Oczywiście tak się składa, że zaczęłam sporo nowych seriali zeszłego września i oczywiście też tak się składa, że od razu tamtego czasu dokonałam trafnej selekcji, wybierając seriale które dostały potem zielone światło na drugie sezony, a te których nie wybrałam, bo z góry wiedziałam, że nie warto... no zaskoczę was: oczywiście zostały one anulowane! Like a boss. Cóż na to poradzę, ach.
Na sam koniec polecę wam epickie fan video królowej fanowskich video z YT. xXWhisperOfDreamsxX jest bardzo znana ze swoich cudownych filmów poświęconych Klaroline z muzyką Lany Del Rey w tle, do czasu była kapitanką tego fandomu, do czasu The Originals, kiedy to zmieniła team na Klausa & Hayley, potem też zaczęła "viddować" Teen Wolf, tak czy inaczej, ta dziewczyna się na tym zna! Ale ostatnie video (poniżej) wbiło mnie w fotel, EFEKTY, KOLORYZACJA I PIOSENKA! Szczena opada! Polecam!

xXWhisperOfDreamsxX ►MultiFemales | Teen Idle

Zapowiadam też post w którym napiszę nieco o ostatnim albumie Taylor Swift - Red, który wyszedł już dwa lata temu, ale nadal zabija mnie kilkoma piosenkami. Od razu podkreślam, to nie jest blog dla hejterów Taylor. Dziękuję za waszą uwagę! Nie jestem w stanie określić, kiedy znów napiszę i o czym konkretnie. Ale mam mimo wszystko nadzieję, że kompletnie to was nie zanudzam? Jeśli ktoś mi nieznany mnie tutaj odwiedził, to proszę o zostawienie adresu bloga, z miłą chęcią poznam więcej blogerów (✿◠‿◠)
 ✌ Tytuł postu: 001. Hey, força força come and sing with me! / Pitbull - We Are One feat. Jennifer Lopez
✌ Pierwsza animacja przedstawia Alexa Turnera z zespołu Arctic Monkeys
✌ Ostatnia grafika to screen caps z filmu Twilight 2008

Zapraszam na mojego: tumblratwitterainstagrama

© trollpattinson.tumblr.com

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Whisper, jej filmiki są fenomenalne ♥ Dziewczyna ma taki talent, że szok! Tumblra też ma świetnego ;) ALEX ♥ Maj jest okropnym czasem. Czerwiec też. Ale potem jest inaczej. Eh, ominęłam część o serialach, jestem we WSZYSTKIM do tyłu. Muszę nadrobić sobie. Ładnie tu u Ciebie ;)
    Zapraszam do siebie jakby Ci się nudziło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak i jeszcze raz tak dla tego typu bloga, szczególnie jeśli ty go piszesz :) Stalkuję cię więc podłożyłaś mi w sumie koryto pod sam nos xD ... żartuję, nie stalkuję, po prostu lubię czytać cokolwiek piszesz.
    Wiesz doskonale jak podzielam twój ból ze studiami, tym bardziej że jestem na dalekim stadium choroby pt. "później się pouczę". Plany na wakacje zdecydowanie redukują nudę, też mam swoje i od razu lepiej jest z wiedzą że czas będzie dobrze wypełniony. Również pojechałabym na Erasmusa ale nie czuję się jeszcze dość gotowa, zaczynam jednak myśleć nad 4 lub 5 semestrem.
    ... Wróć koniecznie do The Originals, nie do wiary kto wrócił w ostatniej scenie, zmiażdżył mnie finał i zapowiada się 2 sezon z pompą. Słyszałam też że Kol się pojawi prawdopodobnie bo podobno Nate jest teraz w Atlancie na planie... Wgl zaraziłaś mnie serialami, nie wiem czy ci kiedyś mówiłam i szczerze bardzo się cieszę :) Filmik dobrze zrobiony lecz za dużo koloryzacji wg mnie, wolę bardziej naturalne przeróbki. Szablon piękny, jedynie bez suwaka było by lepiej. Buśka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, pięknie tu u Ciebie, taki delikatny wygląd pasuje do bloga personalnego :) Oglądałam filmik, rzeczywiście szczena opada aż do ziemi, wow, cudowne! Planujesz oglądać Once Upon a Time? Tak normalnie kocham ten serial! Choć szczerze mówiąc pierwszy sezon nie był jakiś szczególny, z drugim zaczyna się już robić ciekawiej, ale trzeci sezon wymiata! Serial przedstawia sobą mnóstwo rożnych historii, aż nieraz można się pogubić, ale z czasem nabiera to niesamowitego sensu, bajki ożywają i udowadniają, że ludzi nie można podzielić na dobrych, czy złych, każdy ma swoją historie do opowiedzenia, wiele jest takich niepozornych postaci... Już Ci współczuje pracy wakacyjnej, ale jak czytałam masz niezłą motywację, życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine